perjantai 19. huhtikuuta 2013

Feeling blue - helppo silmämeikki

Päätettiin lähteä illalla käymään yksissä salsabileissä, ja koska mulla sattuu olemaan päällä sinililahtava (?) paita, päätin tehdä kerrankin jonkun muun kun sen mun vakio ruskeen silmämeikin. Mä en oo kovinkaan hyvä meikkaaja, mutta tykkään meikata ja etsiskellä tubesta uusi ideoita, tai ihan vaan ihailla muiden taitoja. Nyt oon yrittänyt kiinnittää meikkiin hiukan enemmän huomioo, mutta mulla on sekä aikaa että rahaa aika rajallisesti. Silti vaikkapa se, että voin viskellä tänne meikkijuttujani, motivoi kokeilemaan ja leikittelemään.



Noniin, siinäpä se :) Meikki on tehty Wet n Wildin Blue Had Me At Hello -paletilla ja Perfect Make Upin Brun Disco -paletilla. Rajaus on perinteisellä kynällä piirretty, sekin Wet n Wildin. Tuota kajaalia en kyllä suosittele, se on todella pehmeä ja todella pitkä, eli piirtäminen on välillä hankalaa jos haluaa olla lähellä peiliä. Sen kynän takia opettelin tekemään rajauksen vasempaan silmään vasemmalla kädellä :D Ripsari on Rimmelin Extra Super Lash, jota oon käyttänyt vuosia. Kulmat piirrän Lumenen Blueberry Eyebrow Pencilillä ja kulmien alareunaan laitan ohuenohuenohuen "viivan" Wet n Wildin Cover All Concealer Paletten kirkastavalla sävyllä. Nyt tosin harkitsen jonkinlaisen brow kitin ostamista, täytyykin tutkiskella... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti