keskiviikko 1. toukokuuta 2013

mikä vappu?

Miten musta tuntuu että oon viimeaikoina aloittanut kaikki postaukset kertomalla ettei oo taas ollut oikein aikaa kirjoittaa.. Mutta kun ei oo! Vaikka mitä ideoita on kyllä kirjattuna ylös, eli älkää huoliko, en katoa mihinkään :) Oon ite aika aktiivinen blogien lukija ja aina odotan innolla postauksia, mutta nyt kun kirjotan itekin niin ymmärrän paljon paremmin miksei aina vaan ehdi tekemään uusia juttuja.
 Kun aloittelin aktiivista kirjoittamista oli koeviikko just päättynyt ja aikaa tuntui olevan vaikka millä mitalla, mutta nyt kun on taas tavallinen opiskelurytmi päällä ja Dee päivät koulussa, niin eipä sitä aikaa vaan aina oo. Ja välillä haluan myös käyttää Adin päikkärit ihan vaan kahvitteluun ja vaikka lukemiseen ;) Nyt oon suunnitellut myös urakalla kesän työjuttuja ja ne ahmaisee helposti leijonanosan koneella olosta kun pitää koluta koko tuben kaikki merengue tms. videot.

Vappu onkin tässä mennyt töitä tehdessä. Adi nukku ihanasti aamulla melkein kymmeneen, joten saatiin ihanan rento startti päivällä. Iltapäivällä käytiin puistossa ihmettelemässä muita lapsia ja mä tein pientä DIY projektia, maitotölkeistä tehtyä säilytyslaatikkoa meikkisiveltimille. Se varmaankin vilahtaa jossain tulevassa postauksessa :)

Oon käynyt taas koluamassa Seppälää aika ahkerasti, joten yritän tehdä löydöistäni pienen Seppälä haul postauksen kunhan ehdin. Yksi ihana löyty mulla oli päällä viime sunnuntaina kun käytiin syömässä äitini luona.



Tämä ihanainen mustaharmaa paituli! Tsekkailin tätä vihreänä ja lilana, mutta ne ei oo oikein mun värejä. Olin ihan onnesta soikea kun löysin tän alesta mustana ja vielä omassa koossani. Tykkäilen tosi paljon noista niittikoristeista, 3/4 hihoista, ohuesta kankaasta ja high-low helmasta. Paita peittää siis sopivasti takapuolen, kätevää koska tykkään käyttää legginseejä housuina.



Oon ollut pitkästä aikaa liikkeellä silmälasien kanssa, koska ihanan allergian takia en oo voinut pitää piilareita niinkun yleensä. Saanpahan nyt samaan syssyyn käytyä optikollakin tarkistuttamassa onko vahvuudet kohdillaan. Nyt kun mun kihara alkaa jo olla aika loivaa, oon suoristanut hiuksia usein. Värjäsin vielä juurikasvun piiloon sunnuntaina (kuvien oton jälkeen tietenkin...) niin on kivempi taas tehdä kampauksia :)

Tsirppa oli liikkeellä ihanan pehmoisessa fleeceasussa jonka myös bongasin Seppälän alerekistä. Katselin jo muutama kuukausi sitten tota hupparia, mutta en ostanut kun ajattelin ettei se oo välttämätön hankinta, mutta kun hinnasta oli pudotettu 50% (vai 70%, hmmm... en nyt oo varma) niin ei sen tarvinnutkaan enää olla tarpeellinen :D Adin kevät- ja kesäkuteista on tulossa ihan oma postaus, koska mulla on nyt varastossa muutamia ihania vaatteita :)

Nyt siirryn vielä hetkeksi sohvalle kullan kainaloon ja sitten otan suunnan höyhensaarille, uni tuleekin taas niiiiiin tarpeeseen!

Besitos,
Taru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti