torstai 16. toukokuuta 2013

Tämän hetken suosikki


Oon tapani mukaan ihan jälkijunassa tän trendin kanssa, mutta nyt se on vihdoin iskenyt muhun ja lujaa: high-low helmat. Melkein kaikki viimeisimmät paita- ja mekko-ostokset on olleet high-low helmaisia. Koska oon just sellainen ihminen joka käyttää legginssejä housuina, on high-low helma mulle täydellinen trendi. Voin pistää legginssit jalkaan ja peittää takapuolen laittamatta kuitenkaan päälle mekkoa tai tunikaa. Tässä lemppareimpia vaatteita mun kaapista.
 Näissä paidoissa oon viihtynyt aika tiiviisti viikon verran. Minttu ei oo yleensä ollut mun väri, eikä itseasiassa mikään vihreä, mutta nää paidat iski muhun. Minttupaidassa takaosa on trikoota, maastopaidassa taas etuosa. Taskuissa on samaa blingiä. Varsinkin tuo minttuinen on mun mielestä tosi kiva myös edestä sidottuna, jolloin takaosa on ihan normaalipituinen ja etuosa jää napapaidaksi (en ookaan muistanut julistaa täällä rakkauttani napapaitoihin). Musta paita on jo näkynyt täällä muistaakseni pariinkin otteeseen, se vaan on niin toimiva ja mun tyylinen.



Työvaatteiksi ostamani kevyt toppi ja paituli olikin yllättäen niin kivoja että niille tulee varmasti käyttöä myös arjessa. Varsinkin oranssi toppi on niin kiva etten meinaa raaskia käyttää sitä :D

Ellokselta tilattu lasten kevyt kesämekko ei ole vielä päässyt käyttöön, mutta uskon että ilmojen lämmetessä tästä voi hyvinkin tulla luottomekko. Toimii kivasti sekä sandaalien että korkojen kanssa ja elättelen myös toiveita romanttisista rantakävelyistä Espanjan illassa tämä mekko päällä, nähtäväksi jää toteutuuko haave... ;)

Besitos,
Taru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti